Friday, July 22, 2011

At Last!

No teisipäeva hommikul sain siis oma oodatud sünnipäeva kingi kätte..Oma uue kaamera,Canon 5D mark II,Kõige suuremad tänud Einarile(k) & Markole!Ilma nendeta poleks ma seda saanud.Ja hoiame nüüd siis pöialt et suudan raha nii palju kõrvale panna,et omale uue normaalse objektiivi ja mälukaardi suudaksin muretseda.Ja te ei oska arvatagi kui palju ma selle kaamera pärast vaeva olen näinud/näen.Ei ole mul sellist emmet/issit,kes nii kallist kinki teeks...ja ega ma ei tahaks ka,ise enda hangitud on ikka kõige parem :)
Kahjuks pole ma seda kaamerat veel katsetanud(pildistamist modelliga pole olnud)..va siis esimesel päeval pildistasin oma koera ja kiisut :D
Ahjaa,sain siin eelmisel nädalal toreda* üllatuse...töölt koju tulles,oma läpakat tööle pannes,blokeeris nod mul arvuti ära :D Ja üks tore naabrimees lasi mu arvutile uuesti windowsi peale ja suutis mõned pildid ära päästa(väga tänulik*)Ühesõnaga mingi tore viirus levis minu kodu Elioni süsteemis,isegi tv kanalid oli lukus :D
Igatahes nüüd on kõik korras ja ei jõua ära oodata,et saaks oma uut kaamerat katsetada,ehk nüüd lähipäevil suudan midagi teha : )
Kris.

No comments: