Friday, November 25, 2011

Inspiration - November







Võetud(from): Weheartit.com
Kris.

5 comments:

Anonymous said...

Mulle väga meeldivad sinu pildid..Tubli..lase samamoodi edasi ja jõuad kaugele :)

Anonymous said...

Eelmisele kommentaarile lisaks...Mulle väga meeldiks kui sa teeksid endast rohkem pilte...neid tahaks näha :)

Anonymous said...

Kas see pakkumine veel kehtib? Ma mõtlen see,et saab pildistama tulla? Oleksin huvitatud :)

mariliis said...

Tead kuidas mulle meeldib sinu blogi?sinu pildid ja samuti ka need inspiratsiooni postitused...mõnusa stiiliga..

Kris said...

No aitäh,aitäh kõigile :D Aga jah see pildistamise pakkumine on jõus veel..kirjuta mulle lihtsalt meilile...:)
Ja endast pilte? Hmm...Ma eelistaksin pigem teistest teha,aga eks ma üritan midagi varsti teha siis :)