Monday, December 5, 2011

Jõulud tulid varakult.

Kirjutan siis sellest kuidas ma objektiivi omale otsimas/ostmas käisin.Mina ja mu elukaaslane läksime esimesse juhtuvasse fotopoodi(nimesi ma parem mainima ei hakka),kui küsisin kas neil on see objektiiv laos,siis punnitati mulle silmi ja mainiti ära kas ma tõsiselt ikka soovin seda objektiivi ..ja no neil ei olnud..oleksin pidanud tellima...seega läksime järgmisesse ...seal käituti samamoodi...vaadati mulle otsa ja oldi imestuses ...samuti oleks saanud tellimusega..2 nädalat- kuu...Öeldi,et mitte kuskil ei ole see lihtsalt kättesaadav,vähesed ostavad ja neil ei tasu poeletti seda tuua.Ühe fotopoe müüja sõnul olevat ta poes ainult 1x-l näinud 5D-d poes müügil olevat(Ma mõtlen nüüd kohapeal olevaid poode,mitte online. )Seega asi käib nii,et kui midagi kallimat omale osta tahad,tuleb enne see omale tellida(broneerida)..mitte nagu mulle kombeks on...poodi tormata ja nõudma hakata :DMõtlesin,et ah et mis siin ikka et uurin overallist järgi...seal oli see objektiiv natukene kallimalt müügis aga teate mis? Ma sain selle ka täna kätte! Niisiis minu uus kullake, EF 85mm 1,2 L II usm (see on nii raske!)
Ja mu kallis Einar kinkis mulle jõuludeks uue telefoni ka :) (samsung galaxy note)
Sellel aastal tulid mul jõulud varem...Ju siis olin "hea" laps :)
Ahjaa ja selline raamat anti objektiiviga kaasa :)
Kris

5 comments:

ArvoS said...

Mõlemad on korralikud asjad ;-)

Kris said...

Selle objektiivi üle olen eriti õnnelik ja ei jõua ära oodata millal seda juba kasutada saan :)

ArvoS said...

Usun.
Väidetavalt ka kõik selle telefoni omanikud kes natukenegi joonistada oskavad on väga õnnelikud ;-)

Anonymous said...

See esikaane karupoiss on ikka nii nummi :)

M

Kris said...

To ArvoS..Ma ise just eile avastasin sellise asja sealt nagu sketchimine..olen vaimustuses :D

To M: Kui sa nüüd oled see keda ma arvan olevat..siis tee midagi...sinu blogi lugedes tahaks aegajalt kommenteerida...Nii et muuda see võimalikuks ;D