Saturday, December 10, 2011

10 asja mida te minust ehk ei teadnud.

*Ma pean päevas vähemalt tass kohvi jooma.Kui ei joo siis on midagi nagu puudu.Ja just latte on see põhiline.
*Kui ma vaatan mõnda filmi ja seal saab surma nt mõni loom siis on pill kohe lahti :D
*Ma ei saa loomapoodi minna kus müüakse loomi,sest muidu lähen koju tagasi mõne loomakesega.(Nii et kui käin siis sellistes kus loomi ei müüda)
*Mul vedelevad kodus nurgas mõned filmikaamerad,mida ma pole kasutanudki ( vene fed-id ja cosina)
*Ma ei suuda oma vanu riideid ära visata,isegi kui neid kunagi enam ei kanna v pole kandnudki..mõtlen alati ,et neid saab mõnel pildistamisel kasutada..ja samamoodi ka riideid ostes mõtlen alati enne kas kasutaksin pildistamisel.
*Mul elab magamistoas pisike ämblik,mul on kahju teda toast välja visata:D
*Ma ei oska reflektorit ise kokku panna.Alati kas keegi aitab v vaatan õpetus videot.
*Ma armastan rohelist teed,ma võiksin seda lõpmatuseni juua.
*Ma kardan usse ja mesilasi/herilasi.
*Ma ostan endale poest koguaeg mineraalvett ja tavaliselt on see Värska,ma ei joo kraanivett.
Kris.

4 comments:

Anonymous said...

Mul ka selle loomapoodide kohta..niinii kahju kui neid loomi puurides näen :(
aGA LAHE BLOGI!

R.

Maiu said...

Mul ka see, et loomapoest veaksin koik koju ja kui filmis mõni loom surma saab siis ka pill lahti :) Kuigi loomad näitlevad ka filmides ( :) ) ja tegelikult nad elus! Nad on teiste loomade seas nüüd kuulsused :) Et pole vaja kurb olla, nad elavad nüüd head mugavat elu!

M

jen said...

Love ur photos but i cant undestand ur language...it woulb be great if u start bloging in english too...i think im not only one:)

Kris said...

Ma usun jah,et päris paljudel see teema :)